Kadra i jakość usług
Kadra szkoleniowa odpowiedzialna za merytoryczną jakość usług to:
- Trenerzy posiadający specjalistyczne wykształcenie, praktykę zawodową i wyjątkową osobowość
- Doświadczeni i doceniani w branży praktycy (ponad 400 dni szkoleniowych)
- Stale podnoszący własne kompetencje pasjonaci
- Charyzmatyczni mówcy
- Czujni moderatorzy merytorycznych dyskusji
- Eksperci stosujący zróżnicowane metody szkoleniowe adekwatne do tematu i potencjału grupy
Jakość oferowanych usług jest stale podnoszona w oparciu o Małopolskie Standardy Usług Edukacyjno-Szkoleniowych.
Firma brała czynny udział w realizacji projektów szkoleniowych dla czołowych firm branży motoryzacyjnej i nie tylko, co pozwoliło wypracować właściwy model działań adekwatny do specyfiki i wymagań rynku.
Metremis zapewnia:
- Programy dostosowane do specyfiki danej branży
- Profesjonalne zaplecze przyrządów pomiarowych udostępniane w celach dydaktycznych
- Szkolenia wykorzystujące różnorodne metody nauczania, angażujące uczestników
- Realizację usług, poprzedzoną badaniem potrzeb szkoleniowych
– ankiety, wywiady, rozpoznanie - Stosowanie właściwych metod oceny efektów szkolenia
– testy wiedzy i umiejętności - Prowadzenie bieżącej ewaluacji realizowanych przedsięwzięć
- Rzetelne zarządzanie informacją, terminowość i sprawną organizację szkoleń
Ponadto…
Metremis umożliwia utrwalenie efektów uczenia się poprzez:
- udostępnienie dodatkowych ćwiczeń i zadań do wykonania po szkoleniu
- udzielenie wskazówek dotyczących dalszego samokształcenia po zakończeniu kursu
- udostępnienie loginu i hasła do Bazy wiedzy na stronie www.metremis.pl wspierającej dalsze samodzielne uczenie się
– bezpłatny dostęp do wielu materiałów dodatkowych: akty prawne, artykuły, ćwiczenia, skrypty, materiały audiowizualne itp.